S E N K R O N G R O U P

Lojistik

İade Yönetimi

İade Yönetimi

Satış sonrası destek hizmetlerinden en önemlilerinden bir tanesi de iade yönetimidir. Kargo aracılığı ile dağırımı yapılan siparişler teslimatı ile ilgili bir takım sorunlar yaşanmaktadır. Bunlar adreste bulamama, yanlış adres, kargo hasarı vb. durumlar olabilir. bu aşamada geri depoya gelen iadelerin incelenerek gerekli işlemlerin yapılması önemli bir husustur.

İade gelen siparişler kayıt altına alınmalı daha sonra sipariş paketinin durumu incelenmelidir. ürün hasarı yada ürün kayıpları belirlenerek kayıt altına alınmalıdır. bu işlemler tamamlanmasından sonra hasarlı ürünler hasara ayrılmalı, tekra satışa sunulabilecek ürünlerinde tekrar stoklara dahil edilmesi gerekmektedir.

Senkron Group Lojistik olarak iade yönetimi üç ana başlıkta yönetiyoruz.

İade Kabul

İade dönen siparişlerin kabul edilmesi ve kayıt altına alınması

Sipariş İncelemesi

İade siparişin kutu incelemesi, hasar, kayıp tesbiti

Tekrar Stoklama

Hasarsız ürünlerin tekrar stoğa dahil edilmesi

Hizmet Detayları

Senkron Group Lojistik olarak iadeden dönen siparişin incelenmesi, hata, hasar ve kayıp tesbiti, tasnif işlemleri ve daha sonra hasara ayırma yada stoğa dahil etme adımları çerçevesinde iade yönetimini gerçekleştiriyoruz.

Sipariş detaylarıyla birlikte Depo Yönetimi Uygulamasında kayıt altına alıyoruz. Böylece müşterilerimizin iadeden gelen siparişlere ilişkin tüm detayları kendi arayüzlerinde görme imkanı sağlıyoruz.

Katma Değerli Hizmetlerimiz

.

Gelen iadeleri hata, hasar ve kayıp incelemesi yaparak tasnifliyoruz.

Siz üretmeye devam edin

Müşteri memnuniyetinizi artıkmak adına, ürettiğimiz katma değerli hizmetlerle, müşteri memnuniyetinizi artırıyoruz.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

İade yönetimi hizmetimizle ilgili daha fazla bilgi almak için lütfen bizi arayın.

İletişim

+90 850 305 7351