Satış sonrası destek hizmetlerinden en önemlilerinden bir tanesi de iade yönetimidir. Kargo aracılığı ile dağırımı yapılan siparişler teslimatı ile ilgili bir takım sorunlar yaşanmaktadır. Bunlar adreste bulamama, yanlış adres, kargo hasarı vb. durumlar olabilir. bu aşamada geri depoya gelen iadelerin incelenerek gerekli işlemlerin yapılması önemli bir husustur.
İade gelen siparişler kayıt altına alınmalı daha sonra sipariş paketinin durumu incelenmelidir. ürün hasarı yada ürün kayıpları belirlenerek kayıt altına alınmalıdır. bu işlemler tamamlanmasından sonra hasarlı ürünler hasara ayrılmalı, tekra satışa sunulabilecek ürünlerinde tekrar stoklara dahil edilmesi gerekmektedir.
Senkron Group Lojistik olarak iade yönetimi üç ana başlıkta yönetiyoruz.
İade Kabul
İade dönen siparişlerin kabul edilmesi ve kayıt altına alınması
Senkron Group Lojistik olarak iadeden dönen siparişin incelenmesi, hata, hasar ve kayıp tesbiti, tasnif işlemleri ve daha sonra hasara ayırma yada stoğa dahil etme adımları çerçevesinde iade yönetimini gerçekleştiriyoruz.
Sipariş detaylarıyla birlikte Depo Yönetimi Uygulamasında kayıt altına alıyoruz. Böylece müşterilerimizin iadeden gelen siparişlere ilişkin tüm detayları kendi arayüzlerinde görme imkanı sağlıyoruz.
Katma Değerli Hizmetlerimiz
İade Kabul
İnceleme ve tesbit
Hasar tesbiti
.
Kayıt altına alma
Online Takip Sistemi
Yeniden barkodlama
Gelen iadeleri hata, hasar ve kayıp incelemesi yaparak tasnifliyoruz.